Cessna 150/152 :

Az amerikai Cessna gyár e típusát 1958-1985 között gyártották. Minden idők legkedveltebb oktató kétüléses gépévé vált, összesen több mint 31000 darabot gyártottak 27 év alatt. Teljesen fémszerkezetű, felsőszárnyas típus, nagyon barátságos és könnyen vezethető. Magyarországon is a legelterjedtebb típusok közé tartozik. 100 LE-s, négyhengeres motorjával 160 km/h körüli utazósebességre képes.

Légifotózáshoz ajánljuk, mert felsőszárnyas kialakítása miatt kiváló a kilátás belőle.

Kattintson a képre műszaki adatokért!

Cessna 152

Cessna 172 :

Cessna 172

Ezt a típust 1955-től gyártják a mai napig. Ez a kisgépes repülés legsikeresebb típusa, több mint 43000 darab került ki belőle eddig a gyárból. Szerkezete nagyon hasonlít a 150/152-ére, de négy ülés található benne. 145-180 LE-s, hathengeres motorjával 200 km/h körüli utazósebességre képes. Hazánkban is rengeteg repül belőle.

Társas sétarepüléshez ajánljuk, mert felsőszárnyas kialakítása miatt kiváló a kilátás belőle.

Kattintson a képre műszaki adatokért!

Diamond DA-20 Katana :

Rendkívül korszerű, fiatal típus. Kanadában gyártják 1994-től a mai napig. Kétüléses oktatógép, kompozit szerkezettel (üveg- és szénszálerősítésű műanyaggal). Az amerikai légierő is használta oktatógépként. A korszerűbb kialakítás és motorok miatt jóval kevesebbet fogyaszt, és jobban is siklik mint a Cessna 152-es. 80-125 LE-s motorjaival 180-250 km/h körüli utazósebességre képes, alacsony fogyasztás mellett.

Légitaxi célra ajánljuk.

Kattintson a képre műszaki adatokért!

Diamond DA20
<

Diamond DA-40 :

Diamond DA40

A fenti DA-20-as négyüléses változata. Kanadában és Ausztriában gyártják 2000-től napjainkig. Kompozit (üveg- és szénszálerősítésű műanyag) szerkezetű, mint a DA-20-as. Szintén használja az amerikai légierő kiképzésre. 135-180 LE-s motorjaival 240 km/h körüli utazósebességre képes. Gyártják benzin, illetve Mercedes eredetű dízelmotorral is.

Légitaxi célra ajánljuk.

Kattintson a képre műszaki adatokért!